Els dies 11, 12 i 13 de març, el professorat del Departament de Sanitat ha participat en una visita acadèmica al País Basc dins del Projecte de Centres d’Excel·lència.
La primera aturada ha estat al CIFP Barakaldo LHII, on l’equip ha conegut la seva oferta formativa en sanitat (Dietètica, Higiene Bucodental i Cures Auxiliars d’Infermeria), així com les seves instal·lacions modernes i el seu model pedagògic per projectes, que combina pràctica, innovació i responsabilitat social.
A continuació, la visita ha continuat a EASO Politeknikoa (Sant Sebastià), on s’han mantingut reunions tècniques centrades en el curs d’especialització en cultius cel·lulars, que el nostre centre oferirà pròximament.
Aquesta col·laboració ha permès establir xarxes de coneixement i experiències comunes, reforçant la transferència educativa i l’excel·lència en la Formació Professional sanitària.